Hodiaux okazos la cxiujara kristnaska festo de la loka junulara hejmo ("Novembro-domo"). Ili festos cxi tie cxe mi kaj Jens, kiel en la lastaj 3 antauxaj jaroj.
Morgaux mi forveturos al miaj gepatroj, kiel en cxiu jaro. Mi jam tre gxojas! Jens kaj mi festos je la 25a de decembro cxi tie en Albersdorfo.
La ludlisto de mia MP3-ludilo: (128MB)
Chris Rea - Driving Home For Christmas
Garbage - I Think I'm Paranoid
Garbage - Push it
Garbage - Sleep Together
Garbage - Special
Garbage - Temptation Waits
Garbage - The Trick is to Keep Breathing
Garbage - When I Grow Up
Garbage - Wicked Ways
Garbage - You Look so Fine
King Crimson - Lament
Genesis - Mad Man Moon
Kajto - Mi Memoras
JoMo - Mahnovscino
David Bowie - Heroes
The Beatles - For No One
The Beatles - Doctor Robert
The Beatles - I Want To Tell You
The Beatles - Got To Get You Into My Life
The Beatles - Tomorrow Never Knows
Brian Eno - Spider and I
Bryan Ferry - As Time Goes By
Bryan Ferry - Easy Living
Bryan Ferry - Love Me Or Leave Me
Bryan Ferry - Lover Come Back to Me
Bryan Ferry - Miss Otis Regrets
Bryan Ferry - September Song
Bryan Ferry - Sweet and Lovely
Bryan Ferry - The Way you Look Tonight
Bryan Ferry - Time on my Hands
Bryan Ferry - When Somebody Thinks...
Bryan Ferry - Where Or When
Bryan Ferry - You Do Something to Me
Garbage - Dumb
Garbage - Hammering in my Head
Garbage - I Think I'm Paranoid
Garbage - Medication
2 Kommentare:
Home to...Oklahoma?
Oklahomo? Kial vi pensas, ke mi logxas tie? Mi logxas en Germanujo. Bonan kristnaskon!
Kommentar veröffentlichen